Veebipoe Makramee.ee (edaspidi Veebipood) omanik on FIE Sirli Järviste (registrikood 11703029), asukohaga Jaama 24, Tartu.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Saadame kaupa kasutades Itella Smartposti ja Omniva teenuseid. Kokkuleppel on võimalik on ka ise kaubale järele tulla.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad (värv, suurus, jm) ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda kas pangaülekande või pangalingi kaudu. Maksta on võimalik Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay panga kaudu.
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik (FIE Sirli Järviste) on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Tehingud e-poes arveldatakse eurodes ning ka klientide kontodelt läheb maha ostusumma eurodes.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadame Eestisiseselt, kasutades selleks Itella Smartposti või Omniva teenuseid ja kokkuleppel on võimalik on ka ise kaubale järele tulla. (Teistesse riikidesse on võimalik saata ainult kliendiga eelneva kokkuleppe korral.). Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 15 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes
sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul Taganemisõigus ei kohaldu, kui
ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul
viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks
viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses,
omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise
märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse
vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata
see e-posti aadressile makramee.est@gmail.com
hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus
seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või
defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või
esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba
vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid
mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik
ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete
tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni
ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb
toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest
asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood
tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud
kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui
kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe
kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile makramee.est@gmail.com.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist
ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood
vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole
võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga
kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku
taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile makramee.est@gmail.com.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole